ktopli

  • ۰
  • ۰

پاورپوینت درمورد ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )


قسمتی از اسلاید پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 14 صفحه

ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری. بسمه تعالی هفت برنامه مصوب بمنظور تحول اداری مشتری گرائی چیست؟
نوعی از فرهنگ سازمانی است که به کارامدترین و موثرترین شکل رفتارهای لازم به منظور خلق ارزش برای خریداران را ایجاد می کند مجموعه باورهایی که منافع مشتری را نسبت به سایر ذینفعان نظیر صاحبان سازمان، مدیران و کارکنان به منظور ایجاد شرکتی سودآور در صدر قرار می دهد.
مشتری کیست؟
مشتری کسی است که نیازش را خود تعریف می کند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می کند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد .
باید توجه داشت که زمانی مشتری این هزینه را تقبل می کند که در کالاها و یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند که پرداخت آن هزینه را توجیه می کند ارباب رجوع کیست؟
ارباب رجوع مانند مشتری حالت تعاملی و طرفینی ندارد، بلکه خدمات یک جانبه را شامل می شود که در آنها فروشنده ها، اطلاعات مشتری نسبت به مورد معامله را دارند ولی خریدار نمی تواند به سادگی آن اطلاعات را به دست بیاورد در حالی که سخت به آنها نیازمند است، مثل خدمات درمانی، خدمات علمی، خدمات آموزشی و پرورشی و ...
.
رضایت مشتری چیست؟
رضایت مشتری عبارت است از مقدار احساسی که بر اثر رفع انتظارات او و یا افزودن به انتظارات او به دست می دهد.
مشتریان(ارباب رجوع) سازمانی به دودسته تقسیم می شوند : الف ـ مشتریان (اربابان رجوع) برون سازمانی : به افرادی که به عنوان اربابان رجوع از بیرون سازمان به منظور اخذ یک ارزش و یا مطلوبیت متـــناسب با حوایج و نیازهای شخصی یا گروهی و یا سازمانی به دستگاه ذیربط مراجعه می کنند .
ب ـ مشتریان (اربابان رجوع) درون سازمانی : کارکنان سازمان بعنوان مشتریان (اربابان رجوع) داخلی محسوب می شوند ، بطوریکه هر فرد درون سازمان مشتری بوده و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد و چنانچه برون دادی که بین کارکنان یک ســـازمان مبادله می شود ، ناقص باشد ، سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان (اربابان رجوع) بیرونی نخواهد بود.
ویژگیهای نظام خدماتی مطلوب اطلاع رسانی سریع، دقیق و دردسترس تسریع عملیات مورد نظر مراجعین سهولت در انجام کارها و گردش امور پایبندی به ضوابط وقوانین وعدم تبعیض زیبایی و نظم محل مراجعه ، امکانات، مکاتبات، انتشارات واقدامات رفتار مناسب ومشفقانه با مراجعین وانعطاف پذیری در نحوه اجرای مقررات صحت نتایج کارهای انجام شده اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری براساس نظر سنجیها تعدد مرجعه برای دریافت خدمت مشخص عدم اطلاع رسانی مناسب به مراجعین وجود تبعیض در ارائه خدمات (بدلیل سفارش و توصیه) عدم پاسخگویی مناسب به شکایات مراجعین عدم مستندسازی نحوه ارائه خدمات (در اغلب موارد) بهره گیری از روش های سنتی انجام کار و عدم توجه به اصلاح و بهبود روش های انجام کار برخوردهای نامناسب و غیرمشفقانه ریشه و علل مشکلات نداشتن طرح و برنامه ای جامع برای رسیدگی به خواست مردم عدم ارتباط شغل مدیران و کارکنان با رضایت ارباب رجوع عدم وجود نظارت و بازرسی ماهیت برخی از خدمات دولتی از نظر انحصار .

متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد.


« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »











سایر محصولات :
پاورپوینت درمورد ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید

پاورپوینت درمورد ارتقاء و حفظ کرامت مردم...

مفهوم « عزاداری سیاسی » در اندیشه امام خمینی 10 ص

مفهوم « عزاداری...

مقاله درباره اصل طلایى غلبه بر اضطراب امتحان

مقاله درباره اصل طلایى غلبه بر اضطراب...

پاورپوینت درمورد ارتباط بین سود و قیمت سهام 22 اسلاید

پاورپوینت درمورد ارتباط بین سود و...

مقاله درباره اشعه ایکس

مقاله درباره اشعه ایکس...

مقاله درباره اسلام، بهداشت و ورزش

مقاله درباره اسلام، بهداشت و ورزش...

پاورپوینت درمورد اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید

پاورپوینت درمورد اختلالات...

مقاله درباره استوکیومتری

مقاله درباره استوکیومتری...

پاورپوینت درمورد اختلالات شخصیتی 16 اسلاید

پاورپوینت درمورد اختلالات شخصیتی 16...

مقاله درباره استفاده از خرده شیشه در بتن

مقاله درباره استفاده...

پاورپوینت درمورد اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید

پاورپوینت درمورد اختلال...

مقاله درباره استرس در دانش آموزان

مقاله درباره استرس در دانش آموزان...

مقاله درباره استخراج اورانیوم از معدن

مقاله درباره استخراج...

پاورپوینت درمورد اتوماسیون صنعتی PLC

پاورپوینت درمورد اتوماسیون...

مقاله درباره استان یزد

مقاله درباره استان یزد...

پاورپوینت درمورد ابزارهای راه اندازی اینترنت اینترانت اکسترانت

پاورپوینت درمورد ابزارهای راه...

مقاله درباره استان های ایران در دورۀ هخامنشی به روایت هرودت

مقاله درباره استان های ایران در...

پاورپوینت درمورد آنتی اکسیدان ها

پاورپوینت درمورد آنتی اکسیدان ها...

مقاله درباره استان اردبیل

مقاله درباره استان اردبیل...

مقاله درباره استاد عباس سحاب

مقاله درباره استاد عباس سحاب...

پاورپوینت درمورد آموزش یوِلید11

پاورپوینت درمورد آموزش یوِلید11...

مقاله درباره استاد بزرگ

مقاله درباره استاد بزرگ...

پاورپوینت درمورد آموزش وبلاگ در سایت blogfa

پاورپوینت درمورد آموزش وبلاگ در سایت blogfa...

مقاله درباره اسباب ورود به بهشت از نگاه قرآن

مقاله درباره اسباب ورود...

پاورپوینت درمورد آموزش طرح کسب و کار

پاورپوینت درمورد آموزش طرح کسب و کار...

مقاله درباره ازدواج حضرت علی

مقاله درباره ازدواج...

مقاله از عدد پی بیشتر بدانیم

مقاله از عدد پی بیشتر...

مقاله درباره أشنایی با کره زمین

مقاله درباره أشنایی با کره زمین...

دانلود پاورپوینت روش های نوین تدریس در علوم اجتماعی _ 28 اسلاید

دانلود پاورپوینت روش های نوین...

مقاله درباره اشعه فروسرخ

مقاله درباره اشعه فروسرخ...

مقاله درباره تب مالت یا بیماری هزار چهره

مقاله درباره تب...

پاورپوینت درمورد آموزش الکترونیک

پاورپوینت درمورد آموزش الکترونیک...

مقاله درباره آلودگی هوا

مقاله درباره آلودگی هوا...

مقاله درباره استعاره در فلسفه و ادبیات

مقاله درباره استعاره در...

پاورپوینت درمورد آمار و احتمالات مهندسی

پاورپوینت درمورد آمار و احتمالات مهندسی...

مقاله درباره اسلام و دموکراسی

مقاله درباره اسلام و...

مقاله درباره اعتیاد

مقاله درباره اعتیاد...

مقاله درباره استفاده عراق از جنگ افزارهای شیمیایی در جنگ علیه ایران

مقاله درباره استفاده عراق از جنگ افزارهای...

مقاله درباره از چشم ها مراقبت کنیم

مقاله درباره از چشم ها...

پاورپوینت درمورد آمادگی برای زایمان

پاورپوینت درمورد آمادگی برای زایمان...

مقاله درباره استفاده از موسیقی در قرائت قرآن

مقاله درباره استفاده از موسیقی...

مقاله درباره استرس چیست

مقاله درباره استرس چیست...

پاورپوینت درمورد آمادگی برای زایمان 19 اسلاید

پاورپوینت درمورد آمادگی برای زایمان 19...

مقاله درباره اصول زیست شناسی

مقاله درباره اصول...

پاورپوینت درمورد آشنایی با شرکت های تعاونی

پاورپوینت درمورد آشنایی...

مقاله درباره اسراف و تاثیر آن بر جامعه

مقاله درباره اسراف و تاثیر...

پاورپوینت درمورد آشنایی با شرکت های تعاونی 75 اسلاید

پاورپوینت درمورد آشنایی با شرکت های...

مقاله درباره اسفنج ها

مقاله درباره اسفنج...

پاورپوینت درمورد آشنایی با J2EE

پاورپوینت درمورد آشنایی با J2EE...

پاورپوینت درمورد آشنایی اولیه با روتر

پاورپوینت درمورد آشنایی اولیه...

دانلود پایان نامه رشته حسابداری : رابطه نسبتهای نقدی و تعهدی
گیاهان رنگی
پروژه درس تئوری صف.PPT
مدیریت اسناد و بایگانی.PPT
دانلود پایان نامه رشته حسابداری : رابطه نسبتهای نقدی و تعهدی
مدیریت اسناد و بایگانی.PPT
پروژه درس تئوری صف.PPT
گیاهان رنگی
الویت بندی شاخص های استعدادیابی در رشته ورزشی تکواندو
دانلود تحقیق قارچهای خوراکی 90 ص
دانلود تحقیق قارچهای خوراکی 40 ص
دانلود تحقیق قارچ کشها 19 ص.DOC
دانلود تحقیق قارچ کامبوجا 47 ص
دانلود تحقیق قارچ ویروسها 60 ص

کلمات کلیدی :مشتریان اربابان رجوع حفظ کرامت مردم وجود ندارددر صورتی اوروینت درمورد ارتقاء اربابان رجوع ارباب رجوع مشتریان اربابان کرامت مردم حفظ کرامت اسلاید اوروینت نظام اداری رداخت آنلاین اوروینت مشتری خدمات اسلاید سازمان مشتریان ارباب اربابان سازمانی رداخت
  • ۹۶/۰۸/۱۲
  • رضا محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی