پاورپوینت درمورد ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی از اسلاید پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 14 صفحه
ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری. بسمه تعالی هفت برنامه مصوب بمنظور تحول اداری مشتری گرائی چیست؟
نوعی از فرهنگ سازمانی است که به کارامدترین و موثرترین شکل رفتارهای لازم به منظور خلق ارزش برای خریداران را ایجاد می کند مجموعه باورهایی که منافع مشتری را نسبت به سایر ذینفعان نظیر صاحبان سازمان، مدیران و کارکنان به منظور ایجاد شرکتی سودآور در صدر قرار می دهد.
مشتری کیست؟
مشتری کسی است که نیازش را خود تعریف می کند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می کند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد .
باید توجه داشت که زمانی مشتری این هزینه را تقبل می کند که در کالاها و یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند که پرداخت آن هزینه را توجیه می کند ارباب رجوع کیست؟
ارباب رجوع مانند مشتری حالت تعاملی و طرفینی ندارد، بلکه خدمات یک جانبه را شامل می شود که در آنها فروشنده ها، اطلاعات مشتری نسبت به مورد معامله را دارند ولی خریدار نمی تواند به سادگی آن اطلاعات را به دست بیاورد در حالی که سخت به آنها نیازمند است، مثل خدمات درمانی، خدمات علمی، خدمات آموزشی و پرورشی و ...
.
رضایت مشتری چیست؟
رضایت مشتری عبارت است از مقدار احساسی که بر اثر رفع انتظارات او و یا افزودن به انتظارات او به دست می دهد.
مشتریان(ارباب رجوع) سازمانی به دودسته تقسیم می شوند : الف ـ مشتریان (اربابان رجوع) برون سازمانی : به افرادی که به عنوان اربابان رجوع از بیرون سازمان به منظور اخذ یک ارزش و یا مطلوبیت متـــناسب با حوایج و نیازهای شخصی یا گروهی و یا سازمانی به دستگاه ذیربط مراجعه می کنند .
ب ـ مشتریان (اربابان رجوع) درون سازمانی : کارکنان سازمان بعنوان مشتریان (اربابان رجوع) داخلی محسوب می شوند ، بطوریکه هر فرد درون سازمان مشتری بوده و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد و چنانچه برون دادی که بین کارکنان یک ســـازمان مبادله می شود ، ناقص باشد ، سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان (اربابان رجوع) بیرونی نخواهد بود.
ویژگیهای نظام خدماتی مطلوب اطلاع رسانی سریع، دقیق و دردسترس تسریع عملیات مورد نظر مراجعین سهولت در انجام کارها و گردش امور پایبندی به ضوابط وقوانین وعدم تبعیض زیبایی و نظم محل مراجعه ، امکانات، مکاتبات، انتشارات واقدامات رفتار مناسب ومشفقانه با مراجعین وانعطاف پذیری در نحوه اجرای مقررات صحت نتایج کارهای انجام شده اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری براساس نظر سنجیها تعدد مرجعه برای دریافت خدمت مشخص عدم اطلاع رسانی مناسب به مراجعین وجود تبعیض در ارائه خدمات (بدلیل سفارش و توصیه) عدم پاسخگویی مناسب به شکایات مراجعین عدم مستندسازی نحوه ارائه خدمات (در اغلب موارد) بهره گیری از روش های سنتی انجام کار و عدم توجه به اصلاح و بهبود روش های انجام کار برخوردهای نامناسب و غیرمشفقانه ریشه و علل مشکلات نداشتن طرح و برنامه ای جامع برای رسیدگی به خواست مردم عدم ارتباط شغل مدیران و کارکنان با رضایت ارباب رجوع عدم وجود نظارت و بازرسی ماهیت برخی از خدمات دولتی از نظر انحصار .
متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
- در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
- به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
- پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
- در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
- در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
- هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد.
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
سایر محصولات :
پاورپوینت درمورد ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید
پاورپوینت درمورد ارتقاء و حفظ کرامت مردم...
مفهوم « عزاداری سیاسی » در اندیشه امام خمینی 10 صمفهوم « عزاداری...
مقاله درباره اصل طلایى غلبه بر اضطراب امتحانمقاله درباره اصل طلایى غلبه بر اضطراب...
پاورپوینت درمورد ارتباط بین سود و قیمت سهام 22 اسلایدپاورپوینت درمورد ارتباط بین سود و...
مقاله درباره اشعه ایکسمقاله درباره اشعه ایکس...
مقاله درباره اسلام، بهداشت و ورزشمقاله درباره اسلام، بهداشت و ورزش...
پاورپوینت درمورد اختلالات هویت جنسی 30 اسلایدپاورپوینت درمورد اختلالات...
مقاله درباره استوکیومتریمقاله درباره استوکیومتری...
پاورپوینت درمورد اختلالات شخصیتی 16 اسلایدپاورپوینت درمورد اختلالات شخصیتی 16...
مقاله درباره استفاده از خرده شیشه در بتنمقاله درباره استفاده...
پاورپوینت درمورد اختلال وابستگی به مواد 28 اسلایدپاورپوینت درمورد اختلال...
مقاله درباره استرس در دانش آموزانمقاله درباره استرس در دانش آموزان...
مقاله درباره استخراج اورانیوم از معدنمقاله درباره استخراج...
پاورپوینت درمورد اتوماسیون صنعتی PLCپاورپوینت درمورد اتوماسیون...
مقاله درباره استان یزدمقاله درباره استان یزد...
پاورپوینت درمورد ابزارهای راه اندازی اینترنت اینترانت اکسترانتپاورپوینت درمورد ابزارهای راه...
مقاله درباره استان های ایران در دورۀ هخامنشی به روایت هرودتمقاله درباره استان های ایران در...
پاورپوینت درمورد آنتی اکسیدان هاپاورپوینت درمورد آنتی اکسیدان ها...
مقاله درباره استان اردبیلمقاله درباره استان اردبیل...
مقاله درباره استاد عباس سحابمقاله درباره استاد عباس سحاب...
پاورپوینت درمورد آموزش یوِلید11پاورپوینت درمورد آموزش یوِلید11...
مقاله درباره استاد بزرگمقاله درباره استاد بزرگ...
پاورپوینت درمورد آموزش وبلاگ در سایت blogfaپاورپوینت درمورد آموزش وبلاگ در سایت blogfa...
مقاله درباره اسباب ورود به بهشت از نگاه قرآنمقاله درباره اسباب ورود...
پاورپوینت درمورد آموزش طرح کسب و کارپاورپوینت درمورد آموزش طرح کسب و کار...
مقاله درباره ازدواج حضرت علیمقاله درباره ازدواج...
مقاله از عدد پی بیشتر بدانیممقاله از عدد پی بیشتر...
مقاله درباره أشنایی با کره زمینمقاله درباره أشنایی با کره زمین...
دانلود پاورپوینت روش های نوین تدریس در علوم اجتماعی _ 28 اسلایددانلود پاورپوینت روش های نوین...
مقاله درباره اشعه فروسرخمقاله درباره اشعه فروسرخ...
مقاله درباره تب مالت یا بیماری هزار چهرهمقاله درباره تب...
پاورپوینت درمورد آموزش الکترونیکپاورپوینت درمورد آموزش الکترونیک...
مقاله درباره آلودگی هوامقاله درباره آلودگی هوا...
مقاله درباره استعاره در فلسفه و ادبیاتمقاله درباره استعاره در...
پاورپوینت درمورد آمار و احتمالات مهندسیپاورپوینت درمورد آمار و احتمالات مهندسی...
مقاله درباره اسلام و دموکراسیمقاله درباره اسلام و...
مقاله درباره اعتیادمقاله درباره اعتیاد...
مقاله درباره استفاده عراق از جنگ افزارهای شیمیایی در جنگ علیه ایرانمقاله درباره استفاده عراق از جنگ افزارهای...
مقاله درباره از چشم ها مراقبت کنیممقاله درباره از چشم ها...
پاورپوینت درمورد آمادگی برای زایمانپاورپوینت درمورد آمادگی برای زایمان...
مقاله درباره استفاده از موسیقی در قرائت قرآنمقاله درباره استفاده از موسیقی...
مقاله درباره استرس چیستمقاله درباره استرس چیست...
پاورپوینت درمورد آمادگی برای زایمان 19 اسلایدپاورپوینت درمورد آمادگی برای زایمان 19...
مقاله درباره اصول زیست شناسیمقاله درباره اصول...
پاورپوینت درمورد آشنایی با شرکت های تعاونیپاورپوینت درمورد آشنایی...
مقاله درباره اسراف و تاثیر آن بر جامعهمقاله درباره اسراف و تاثیر...
پاورپوینت درمورد آشنایی با شرکت های تعاونی 75 اسلایدپاورپوینت درمورد آشنایی با شرکت های...
مقاله درباره اسفنج هامقاله درباره اسفنج...
پاورپوینت درمورد آشنایی با J2EEپاورپوینت درمورد آشنایی با J2EE...
پاورپوینت درمورد آشنایی اولیه با روترپاورپوینت درمورد آشنایی اولیه...
دانلود پایان نامه رشته حسابداری : رابطه نسبتهای نقدی و تعهدیگیاهان رنگی
پروژه درس تئوری صف.PPT
مدیریت اسناد و بایگانی.PPT
دانلود پایان نامه رشته حسابداری : رابطه نسبتهای نقدی و تعهدی
مدیریت اسناد و بایگانی.PPT
پروژه درس تئوری صف.PPT
گیاهان رنگی
الویت بندی شاخص های استعدادیابی در رشته ورزشی تکواندو
دانلود تحقیق قارچهای خوراکی 90 ص
دانلود تحقیق قارچهای خوراکی 40 ص
دانلود تحقیق قارچ کشها 19 ص.DOC
دانلود تحقیق قارچ کامبوجا 47 ص
دانلود تحقیق قارچ ویروسها 60 ص
کلمات کلیدی :مشتریان اربابان رجوع حفظ کرامت مردم وجود ندارددر صورتی اوروینت درمورد ارتقاء اربابان رجوع ارباب رجوع مشتریان اربابان کرامت مردم حفظ کرامت اسلاید اوروینت نظام اداری رداخت آنلاین اوروینت مشتری خدمات اسلاید سازمان مشتریان ارباب اربابان سازمانی رداخت
- ۹۶/۰۸/۱۲